نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن+ ویدیو گل ها(۲۵ مرداد ۱۴۰۳)| چقدر ناامیدکننده بود آقای گاریدو! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر(۲۵ مرداد ۱۴۰۳) ویدئو گل اول پرسپولیس به ذوب آهن (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) | اولین گل فصل به نام صادقی لیگ اغاز شد، مربیان تیم ملی کجا هستند؟ ماجرای گل آفساید پرسپولیس به ذوب آهن  شمس آذر تا به حال استقلال را برده است؟ توصیه جالب به استقلال و پرسپولیس: مصاحبه‌ها اجباری نیست، اما مصاحبه کنید! تکلیف طارمی فردا مشخص می‌شود پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن در شروع لیگ ۲۴ + تماشای آنلاین گاریدو امیدوار به یک شروع متفاوت فرش‌آرا باز هم نبرد + فیلم انتقاد از لباس‌های ساده استقلال برای لیگ بیست وچهارم+ عکس وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر ژولت ناگی – پرسپولیس؛ همه چیز در گرو رضایت پوشکاش واکنش زنوزی به رای احتمالی بیرانوند | مالک تراکتور تاج را تهدید کرد + فیلم پوچتینو روی نیمکت تیم ملی فوتبال آمریکا مرادمند: کل پولم را بدهید تا فسخ کنم شروع هیجان فوتبال در لالیگا پسر رونالدینیو به برنلی پیوست
سرخط خبرها

ماجرای گل آفساید پرسپولیس به ذوب آهن 

  • کد خبر: ۲۴۵۴۵۰
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
ماجرای گل آفساید پرسپولیس به ذوب آهن 
فصل بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تا چند ساعت دیگر آغاز خواهد شد و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین گام مقابل ذوب آهن صف آرایی خواهد کرد. مسابقه‌ای که پرسپولیسی‌ها در آن میزبان هستند اما خبری از ورزشگاه آزادی نخواهد بود!

پرسپولیس و ذوب آهن در دوره رفت فصل گذشته نیز به میزبانی سرخپوشان تهرانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد اما جنجال بسیار بزرگی در آن به راه افتاد. پرسپولیسی‌ها ابتدا از مهمان خود با یک گل عقب افتادند اما گئورگی گولسیانی در دقیقه ۸۴ کار را به مساوی کشاند. گلی که بعداً گروهی از کارشناسان داوری با صراحت مدعی شدند در شرایط آفساید به ثمر رسیده و باید مردود اعلام می‌شد اما تیم داوری اشتباه کرد و همین اشتباه یک امتیاز به پرسپولیس داد.

 این نکته را نباید فراموش کنیم که پرسپولیس در آن مسابقه از داوری سود برد اما در طول فصل چند مرتبه هم داوری‌ها به ضرر این تیم بود. اشتباهاتی که بدون هیچ شک و تردیدی در مورد همه تیم‌های لیگ برتری سهوی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->